مطعم الريس مطعم أكلات شعبية متنوعة وبأسعار متوسطة مناسبة لجميع الأشخاص، يقدم الأكلات المصرية الأصلية ويقدم كميات أكل كبيرة في الوجبات، مكان نظيف والخدمة جيدة والأكل لذيذ.

  • الإسم:  مطعم الريس
  • التصنيف : مناسب للأفراد
  • النوع : مطعم مأكولات شعبية
  • الأسعار : أسعار متوسطة
  • الأطفال : مناسب للأطفال
  • الموسيقى : يوجد موسيقى
  • مواعيد العمل:  ١٢:٠٠م–١:٠٠ص
  • العنوان : المغرزات، الرياض 12483، المملكة العربية السعودية
  • الموقع على خرائط جوجل : للوصول للمطعم عبر خرائط جوجل اضغط هنا
  • رقم الهاتف:  +966592160216

مطعم الريس

مطعم جميل جدا من ناحية الأكل و الاسعار و الخدمة ممتازة

أفضل أطباق مطعم الريس

طعم الاكل ممتاز سواء السدق او الكبده الرده مع اني مش باكلها غير اسكندراني ومع ذلك عجبتني جداا..

السلطات والمخللات نضيفه والأسعار ممتازه علي الكميات اللي بتتقدم..

متوسط سعر الوجبه 12 ريال والسندوتش 6 ريال

عنده حواوشي قهراوي وكذلك العيش اللي بيتقدم مع الوجبات عيش الرده..

فيه مكان للعزاب فقط..

والعمال اللي واقفين هناك صراحه يقفلوا ان الواحد يروح تاني سواء اللي بيقدموا او الكاشير تحس انهم شغالين بالعافيه او مش بيقبضو رواتب من طريقتهم ف التعامل

منيو مطعم الريس

al rayas resturant menu

تقارير المتابعين للمطعم:

التقرير الأول:

مطعم شعبي وأكله لذيذ 😋 لكنه غير مشبع مستوى النظافة جيد جداً لكن الجو العام للعمالة الموجودة كئيب ماأعرف ليش …!!! يعني خلص وجبتك وامشي

التقرير الثاني:

الاكل جميل ولذيذ (عاوز له بطن الماني بطنك صيني ماتئربش) والمكان نظيف العاملين خدومين بس تنقصهم الابتسامة وياخذو سبع نجوم. حزينين مادري لية مع انهم مصرين ملوك النكتة.  والمثل يقول لاقيني ولا تغديني .

التقرير الثالث:

جميل جدا من ناحية الأكل و الاسعار و الخدمة .. الكبدة عالمية و العيش يهبل و الطحينة من على كوكب تاني .. بالنسبة للمحل نظافته مقبولة بس الأكل و حلاوته تنسيك اي حاجة حواليك

التقرير الرابع:

الاكل لذيذ جداااا و خصوصا السلطات و الطحينة…و العيش متميز جداااا…لكن اديته ٤ نجوم لان الموظفين زعلانين علي طول و شايلين الهم من الكاشير الي مرورا باللي واقف يعمل الطلب و حتي العامل اللي بيقدم الاكل زعلان و مش طايق دبان وشه…مش عارف ليه كدة … ناقص بس الموظفين يبتسمو و هيبقي ٥ نجوم تقييم..

مطعم الريس

التقييم
اصحاب المطاعم و الكافيهات و المنتجات للآعلان في موقعنااضغط هنا
+ +
X